donderdag 8 maart 2012

Easel met hart

Hoi allemaal,

Dit mooie hart van Cheerylinn heb ik voor mijn verjaardag gekregen, hij is mooi groot ruim 14 cm en daardoor kan je een leuke easelkaart ermee maken.
Het papier wat ik gebruikt heb ik van first edition Summer Breeze. Een lief magnoliaatje erbij gebruikt.
De bloemetjes heb ik gemaakt met de mini roosjes stans van Joy!crafts de 6003/0009, die in januari nieuw is uitgekomen. De grotere bloemen zijn een cutting en embossingstencil 6002/0068. De swirls, vlinder en hart zijn de nieuwe  Floral Flourishes van Joy!crafts, die ook in januari zijn uitgekomen.


Groetjes Anke

8 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd, Anke.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wunerschön und romantisch, hach was für ein Hingucker.

    LG
    Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Anke, wat is die mooi!!!! Echt helemaal super romantisch en lief! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig kaartje Anke, heel mooi prachtige bloempjes ook
    enn nog gefeliciteerd met je verjaardag

    gr
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wooow wat een prachtig kaartje Anke, schitterend!!!!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje! Zo lief in die pastelkleurtjes.
    Prachtig

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen