woensdag 22 mei 2013

Open up

Hoi allemaal,

Ik heb nog een open up gemaakt, weer met het stencil van de kerk, ik heb nu alleen hem met kraft en roze Maja design papier gemaakt, geeft een ander effect.
Ik heb nu de pop up uit kraft gesneden, daarna de boven en onderzijde van het stencil nog een keer uit designpapier, zodat de kraft kerk goed tot uiting komt.



Ik heb de Old Letter Rose stempel 6410/0044 weer gestempeld op kraft en ingekleurd met derwent potloden

De bloemen heb ik weer zelf gemaakt met het bloemen stencil 6002/0156 en de swirl is 6002/0163
De hartjes rand onder aan de stempel is een Lin en lene border 1201/0053


Liefs Anke

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart en de stempel super gaaf
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, een kunstwerkje om te zien, echt schitterend gemaakt hoor.
    liefs hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen