donderdag 7 november 2013

Luchtballonnen...

Hoi allemaal,

Na de tag met het thema reizen, had ik de smaak helemaal te pakken, en heb ik nog een uitgebreid kaartje gemaakt met het nieuwe thema. Het honigraat patroon over het papier, heb ik gemaakt met het honigraat achtergrondembossingstencil van Lin en Lene, en met distress inkt bewerkt. Het verbind je stukjes papier mooi aan elkaar.
De berg en zeppelin is van het nieuwe thema reizen, de leuke vintage foto komt uit het blokje fishing Fun, wat goed bij dit thema te gebruiken is.
De ballonnen heb ik 3 x gestanst en doormidden gevouwen, tegen elkaar geplakt en zo komen ze 3d omhoog, leuk om zo ze in de vouw van je kaart te verwerken.

Liefs Anke




Linnen karton blauw 8099/0015 en wit 8099/0001
Lin en lene stencil 1201/0055 en luchtballonnen 1201/0010
Thema reizen berg 6002/0283, zeppelin 6002/0279
jute 6300/0501
Fishing fun blokje 6011/0021
Achtergrond embossingstencil 1201/0065

6 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje weer met weer mooie mallen die je ons laat zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit heb je echt heel leuk gedaan met die luchtballonnen, Anke.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schitterende kaart Anke. Supermooi.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart, leuk model ook !
    Nog een gezellig (knutsel) weekend ☺
    Liefs van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Anke, wat een schitterende kaart. Schitterende kleuren en embellishments, mooie diepte! Ik vind hem top. groetjes, Vera

    BeantwoordenVerwijderen