vrijdag 18 maart 2016

Canvas...

Dag allemaal,

Vandaag heb ik zo een heerlijk daagje, huishouden is klaar, boodschapjes in de kast en geen was... Heerlijk eerst met een vriendin een bakkie koffie gedaan en lekker gehaakt en gekletst en vanmiddag had ik zin om gewoon te ontspannen. Dus mijn pigmentmarkers gepakt en  het watercolouring canvasje met de butterfly,s 6900/0002. Ik ben gewoon heerlijk aan het uitproberen geweest met allerlei techniekjes op het canvas met de pigmentmarkers.

Ik heb eerst de achtergrond gemaakt met deze techniek: http://www.ankeskaartenhoekje.blogspot.nl/2016/01/pigmentmarkers.html

Daarna ben ik met de markers de vlinders kleur gaan geven. Met zwarte pen nog wat leuke teksten erbij geschreven en je hebt een super leuk kado voor een lieve vriendin.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten