zondag 5 juni 2016

In the Picture: Vlinder stencils...

Dag allemaal,

Het is weer de 5de van de maand, dat betekent een nieuwe In the Picture!
Dit keer staan de 4 prachtige vlinder stencils centraal.
Het leuke van deze stencils is, dat de vleugels van de vlinders na het stanzen en embossen omhoog geklapt kunnen worden. Dit geef zo een leuk effect op je kaart.


Onze Joy!Crafts dames zijn met deze artikelen aan de slag gegaan en hebben de leukste voorbeelden voor jullie gemaakt.

Als jullie op het Joy!Crafts blog www.joycraftsnl.blogspot.com naar deze post gaan en een reactie achter laten, kunnen jullie ook zo een mooi stencil winnen, dus neem snel een kijkje wat de andere dames hebben gemaakt.

Dit is mijn bijdrage:




Wil je weten hoe ik deze bloemen gemaakt heb, bekijk snel het filmpje:







1 opmerking:

  1. Hoi Anke,
    je vlinders zijn prachtig hierbij, een hele leuke stencil.
    Maar mijn oog viel ook op je pracht bloemen!! Wauw ontzettend gaaf, pracht label!
    Ben natuurlijk heel nieuwsgierig hoe je dit maak, dus je filmpje bekeken.
    Deze techniek ken ik en wel eens toegepast. Heel handig en duidelijk filmpje! Dankjewel!
    Niet moeilijk voor mij om te maken, leuk!!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen