donderdag 14 juli 2016

Schudkaart winter...

Dag allemaal,

Wat zijn de nieuwe winter stencils toch leuk. Een mooi hoekje en een super leuk cirkel met de sneeuwvlokjes eruit. Je maakt hiermee de prachtigste winterkaarten. 
Ik heb ook het mooie stencil met de kaarsen en bijbehorende stempel teksten opgezocht. Ik vind ze zo leuk hierbij passen.
Ik heb alles rustig gehouden met witte accenten en het papier komt uit het papier blok Shabby Christmas.

Ik heb het midden uit de sneeuwvlok cirkel gesneden. Er achter heb ik met een plaatje uit het blokje Winter Wonderland een schudgedeelte gemaakt, met daarin sneeuw. 
Zo maak je de leukste schudkaarten voor de winter.



De bloemen heb ik zelf gemaakt met het stencil Flowers of Joy!



Gebruikte materialen:

6002/0526 Cutting & Embossingstencil flowers of Joy
6002/0547 Cutting & Embossingstencil Snowflakes
6002/0554 Cutting & Embossingstencil vogel
6004/0002 Clear stamps/stencil  Christmas
6011/0069 Paper & Pictures Winter Wonderland
6011/0319 Papier blok Shabby Christmas
8099/0104 Wit linnen karton


1 opmerking: