zaterdag 12 november 2016

Winter...

Dag allemaal,

Vandaag wil ik jullie deze kaarten laten zien. Ik kleur heel graag met de brushmarkers, dus toen ik deze stempels van Dreamersland Craft zag was ik meteen verkocht. Ze kleuren heel fijn in met de brushmarkers. En ja daar past natuurlijk heel mooi de mooie winterproducten van Joy!Crafts bij.

Het papier is van Mery en echt super leuk met de sterretjes.  De kleurtjes zijn heel lief, waardoor je hele lieve winterse kaarten krijg. Natuurlijk mogen de randjes met de huizen en kerstbomen niet ontbreken. Dat zijn toch mijn favoriete stencils...  Je kunt er zoveel mogelijkheden mee doen.

In beide kaarten heb ik een venster met Mica gebruikt. Dit is doorzichtig transparant folie, wat een leuke doorkijk geeft...








Geen opmerkingen:

Een reactie posten